Translate

sâmbătă, 14 iulie 2012

Autism - cauze si tratament

    paul zaharia luca rhod cauzele autismului aba terapie autism.ro autismul vaccinul   zamfir marius ana maria bucuresti         floresti prahova blog autism 
Vaccinul si metalele grele - cauze ale autismului!
              Am adaugat blogului nostru o sectiune numita chiar asa "Autism - cauze si tratament". De fapt este un studiu amplu. Tot ce va putem noi spune este ca....desi e un material destul de lung, noi l-am citit, l-am analizat si chiar mare parte l-am si aplicat. Luca a inceput o cura de eliminare a metalelor grele din corp ( pentru ca se pare ca aceasta este una dintre cauzele autismlui) cu substantele mentionate in cadrul materialului si...urmaridu-i evolutia, am ajuns la concluzia ca in acea periaoda Luca a avut un progres notabil. In consecinta, am hotarat sa postam acest material cu gandul ca poate veti incerca si dumneavoastra acest "tratament". Mentionam totusi ca progresul lui Luca a venit totusi in urma orelor de terapie ABA, insa in perioada respectiva, Luca a avut o putere mult mai mare de concentrare si de asimilare a informatiilor ce veneau in cadrul terapiei.

Chlorella, coriandru şi Leurdă. elimiarea metalelor grele din corp vaccin mercur autism

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu